1402-07-05 17:55
368
0
86657
به همت بسیج سازندگی محقق شد؛

ایجاد ۱۰ هزار شغل در ۷ هزار عرصه مقاومتی گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از راه‌اندازی ۷ هزار عرصه اقتصاد مقاومتی با اشتغال ۱۰ هزار نفر در استان خبر داد.

علی ملک‌شاهکوهی امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با تشریح اقدامات سپاه و بسیج با رویکرد «جهاد ادامه دارد» اظهار کرد: با ارائه مشاوره و تسهیلات بسیج سازندگی در ۷ هزار عرصه اقتصاد مقاومتی برای ۱۰ هزار نفر در استان اشتغال ایجاد شده است.

وی از راه‌اندازی ۸۰۰ صندوق محرومیت‌زدایی با اشتغال ۴ هزار نفر در استان خبر داد و افزود: کارنامه بسیج سازندگی داستان گلستان در زمینه محرومیت‌زدایی و اشتغال آفرینی درخشان است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ پروژه آبرسانی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی با مشارکت دیگر نهادها در استان گلستان پیگیری می‌شود.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کم‌بضاعت استان گفت: برای حمایت از بنیان خانواده بسیج سازندگی در این بخش نیز کارنامه بسیار خوبی دارد.

وی با توضیح اینکه طرح آب‌رسانی به ۴۳۰ روستا در دستورکار بسیج و سپاه است، بیان کرد: تاکنون به ۸۰ روستای استان گلستان آب‌رسانی انجام شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان همچنین از تسریع و ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مددجویان با مشارکت بنیادمسکن، بسیج سازندگی و کمیته امداد در سطح استان خبر داد و گفت: برای خانه‌دار کردن مردم نیازمند این موضوع با همکاری بسیج و دستگاه‌های متولی در حال پیگیری است.

ملک‌شاهکوهی افزود: ۳۵ هزار عدد پوشاک، کفش و ۳۴ هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در نظر گرفته شده است.

وی توجه به قشر نیازمند و کم‌بضاعت را از اولویت‌های مهم سپاه برشمرد و بیان کرد: توزیع ۸۵۰ هزار بسته معیشتی بین محرومان از زمان شیوع کرونا تاکنون انجام شده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.